BACK

Monin

100 év tapasztalattal a háta mögött a MONIN vált a legnagyobb választékú márkává a több mint 140 ízével a több mint 140 országban!

1912 George Monin megalkotta a márkát a franciaországi Bourge-ban. A márka akkori szlogenje a: „szenvedéllyel a minőségért”. A minőség a mai napig meghatározó fogalom a cég életében, ahol minden üvegen szerepel a lot szám, így visszakövethető, hogy milyen anyagokból és ki által lett elkészítve az adott termék.

A MONIN termékek nem tartalmaznak mesterséges tartósítószert, ennek ellenére hosszú szavatossági idővel rendelkeznek. Természetes alapanyagokat tartalmaznak, magas gyümölcstartalommal- válogatott gyümölcsökből. Édesítő szerként 100%-ban nádcukrot használnak.

Thank you, you have successfully subscribed to the newsletter!
An error occurred! (0)
Newsletter
Sign up to our newsletter to receive news and firsthand information about the expo
Follow us
Follow us on social media for more news and inspiration.bClick here and get ready for the Kitchen Show with us!


Follow us
Follow us on social media for more news and inspiration.bClick here and get ready for the Kitchen Show with us!