A MediaMarkt több mint 40 éves műszaki kiskereskedelmi tapasztalattal rendelkező cég, Magyarországon több mint 25 éve a piac egyik vezető szereplője, márkaneve összeforrott a megbízhatósággal, a szakértő munkatársak nyújtotta segítséggel, a széleskörű szolgáltatások biztosításával, valamint a magas színvonalú vásárlói élménnyel. Az omnichannel üzleti modellnek köszönhetően a meghatározó online jelenlét mellett 36 áruház várja országszerte a vásárlókat.
A fenntarthatóság az egyike annak a négy alappillérnek, amelyre a cég stratégiája épül (vásárlási élmény, használati élmény, külső behatások/fenntarthatóság, munkavállalói élmény), ezért ez a szempont a működésének minden szintjén megjelenik. A MediaMarkt beszerzési stratégiájába az energiahatékony készülékek mellett kiemelt szerephez jutnak az igazoltan fenntarthatónak minősített termékek, amelyeket “Better Way” emblémával különböztetnek meg a kínálatukban.
A 2023-as Konyhakiállításon a MediaMarkt a szervezőkkel közös standdal lesz jelen a helyszínen, ahol egy energiatakarékos konyhai gépekből álló bemutató konyhát nézhetnek meg a látogatók.