VISSZA

A MediaMarkt több mint 40 éves műszaki kiskereskedelmi tapasztalattal rendelkező cég, Magyarországon több mint 25 éve a piac egyik vezető szereplője, márkaneve összeforrott a megbízhatósággal, a szakértő munkatársak nyújtotta segítséggel, a széleskörű szolgáltatások biztosításával, valamint a magas színvonalú vásárlói élménnyel. Az omnichannel üzleti modellnek köszönhetően a meghatározó online jelenlét mellett 36 áruház várja országszerte a vásárlókat.

A fenntarthatóság az egyike annak a négy alappillérnek, amelyre a cég stratégiája épül (vásárlási élmény, használati élmény, külső behatások/fenntarthatóság, munkavállalói élmény), ezért ez a szempont a működésének minden szintjén megjelenik. A MediaMarkt beszerzési stratégiájába az energiahatékony készülékek mellett kiemelt szerephez jutnak az igazoltan fenntarthatónak minősített termékek, amelyeket “Better Way” emblémával különböztetnek meg a kínálatukban.

A 2023-as Konyhakiállításon a MediaMarkt a szervezőkkel közös standdal lesz jelen a helyszínen, ahol egy energiatakarékos konyhai gépekből álló bemutató konyhát nézhetnek meg a látogatók.

Köszönjük, sikeresen feliratkoztál a hírlevélre!
Hiba történt (0)
Hírlevél
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értesülj elsőként a kiállítást érintő hírekről és információkról!
Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!


Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!