BACK Először Magyarországon: Haier a Konyhakiállításon

Először Magyarországon: Haier a Konyhakiállításon

2023. 01. 17
Először Magyarországon: Haier a Konyhakiállításon

Tavasszal a világ első számú háztartási nagygépeket forgalmazó márkája megkezdi magyarországi működését, melynek legelső állomása a Konyhakiállítás lesz. A Haier prémium termékei közül szinte minden kategória bemutatásra kerül, a beépíthető konyhai gépek - sütők, főzőlapok és páraelszívók - mellett a rivaldafény azonban az innovatív technológiákkal felszerelt hűtőszekrényekre irányul majd. Interaktív érintőképernyő, Daylight világítás, WiFi kapcsolódás rengeteg extra funkcióval, különféle tároló rekeszek minden élelmiszertípushoz, testre szabható használati módok - csupán néhány a tengernyi funkció közül, melyek könnyebbé és egészségesebbé varázsolják a mindennapjaidat, és amiket természetesen az eseményen közelebbről is megismerhetsz. Készülj fel a találkozásra a márkát és a forradalmi újdonságokat bemutató interjúnkkal!

Az Euromonitor International felmérése szerint a Haier immár 14. éve a világ első számú háztartási nagygépeket forgalmazó márkája. Pontosan mit jelent ez a gyakorlatban?

A Haier már 14 egymást követő évben vezeti az Euromonitor International által készített, globálisan meghatározó háztartási készülék márkarangsorát. A felmérés eladási volumen alapú, így a gyakorlatban ez annyit jelent, hogy a Haier készülékek kerültek a leggyakrabban megvásárlásra az összes háztartási gép márkája közül világszerte.

Az elismerés új mérföldkövet jelent a márka számára, mivel a Haier immár 15. egymást követő évben végzett az első helyen a hűtőgépek, 14. éve a háztartási mosógépek, 13. éve a borhűtők és 12. éve a fagyasztók esetében.

Mi a siker kulcsa: hogyan tudja megőrizni vezető szerepét a márka?

A Haiernél a minőség mindenek fölött áll, az erre irányuló figyelem olyan mértékű, amely a prémium termékek kategóriájában is kiemelkedő. A magas minőségi színvonal mellett a felhasználói élmény és a vásárlói elégedettség is kiemelt szerepet kap, ezért a készülékek által nyújtott szolgáltatás, azok teljesítménye, funkcionalitása, korszerű kialakítása, valamint eleganciát sugárzó designja elmaradhatatlan szempontok a termékek megalkotásánál. A vállalat a digitális, IoT (Internet of Things) megoldások híve, így a készülékek okossága és konnektivitása kiemelkedően fontos, ezek biztosítják ugyanis kényelmünket az okos otthonokban, ahol szinte bármi megvalósítható egy gombnyomásra. A márka elsőosztályú termékei már most számos okos funkcióval rendelkeznek, a jövőben pedig egyre nagyobb fókuszt fog kapni ez a terület.

Hivatalosan április 1-jén kerül bevezetésre a márka Magyarországon. Milyen várakozásokkal startol a hazai terjeszkedés?

A Haier kínai gyökerű márka, ám Európában is számos gyártóbázissal rendelkezik. A vállalat stratégiai célja, hogy ne csak Amerikában és Ázsiában, hanem a kontinensünkön is vezető szerepet töltsön be a nagy háztartásigép-piacon, erre nagyon jó kilátások nyílnak. A terv az, hogy pár éven belül a márka megkerülhetetlenné váljon az európai piacon, ezt a célt erősíti a magyarországi bevezetés is. A Haier számára meglehetősen dinamikus növekedés látszik a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk.

Milyen változást tapasztalhatnak a felhasználók a bevezetéssel? Hol, hogyan keressenek benneteket április 1. után?

​​A Haier forgalmazása teljesen új alapokra helyeződik Magyarországon áprilistól. A Candy Hoover Hungary Kft. vezeti be a márkát, s a társaság lesz a hivatalos importőr és képviselet, így többek között a termékek a legnagyobb hazai viszonteladóknál is elérhetőek lesznek. Ez egyértelműen nagyobb átláthatóságot jelent a vásárlók számára. A márka exkluzivitásának megőrzése érdekében a vállalat kizárólagos partnerekkel fog együtt dolgozni, így csak kiemelt partnereknél lesznek beszerezhetők ezek a prémium minőségű készülékek. A márkabevezetés részeként lokális szervízhátteret is biztosít az importőr, ami azt jelenti, hogy a fogyasztók a Haier márka kapcsán teljes körű szolgáltatást tudnak majd igénybe venni. Ez minden ügyfél számára nagyobb biztonságot jelent majd.

Milyen termékekkel mutatkozik be a Haier a Konyhakiállításon? Van olyan termék, újdonság, amit az eseményen láthatnak és próbálhatnak ki először a látogatók?

A Konyhakiállításon a márka szinte minden termékkategóriája megjelenik. Amellett, hogy egyértelműen a hűtés és mosás kategória kapja a legnagyobb fókuszt, a beépíthető konyhai készülékek is bemutatásra kerülnek, mint a sütők, főzőlapok és páraelszívók.

Hűtők tekintetében bemutatjuk a négyajtós Cube termékcsalád legprémiumabb hűtőszekrényét, amely teljes, interaktív érintőképernyővel van ellátva. A hűtő olyan funkciókkal és technológiákkal van felvértezve, mint a Total No Frost és a Dual inverter kompresszor. A Daylight LED világítás a nagy fényerő ellenére lágy fényt bocsát ki, amely az okos, automatikus fényerőszabályzó funkciónak köszönhetően kellemes a szemnek, mivel a fény fokozatosan erősödik. A Fresher Tech innovatív hűtési technológia segít hosszabb ideig megőrizni az ételek frissességét, a speciális rekeszek, mint a My Zone, a Humidity Zone és a Switch Zone pedig további testreszabási lehetőségeket kínálnak - utóbbinál például beállítható, hogy hűtő- vagy fagyasztórekeszként akarjuk-e használni az adott zónát. Természetesen WiFi kapcsolattal is el van látva a hűtőszekrény, így akár okostelefonunkról is vezérelhetjük amellett, hogy az interaktív, színes kijelzőn is minden funkciót személyre szabhatunk. A kijelzőn keresztül ráadásul böngészőt is megnyithatunk. A hűtés kategóriában kiállításra kerülnek még francia ajtós, side by side és háromajtós hűtőszekrények és borhűtő is.

A mosás kategóriában mosógépet, mosó-szárítógépet és szárítógépet is bemutatunk. A zászlós hajónk a SuperDrum mosó-szárítógép, amely impozáns mérete ellenére egy keskeny kivitelű készülék. Direct motion inverter motorral van felszerelve, amely a motor és a dob közvetlen összekapcsolását jelenti, így kevesebb a mozgó alkatrész, ezáltal megnövelt energiahatékonyságot, megbízhatóságot és élettartamot, valamint jelentősen csökkentett rezgést, zajt és nem utolsó sorban kiváló mosási és szárítási teljesítményt eredményez. Kiváló minőségét hangsúlyozva 12 év garanciát nyújtunk minden Direct Motion Motorra.

Az I-Refresh program hatékonyan frissíti a ruhákat az innovatív mikrogőz technológia segítségével, eltávolítja a kellemetlen szagokat, a finom porszemcséket és az allergéneket, csökkenti a szennyeződéseket, mindezt nagyon rövid idő (mindössze 38 perc) alatt, mosószer és víz használata nélkül. A készülékben megtalálható a Haier szabadalmaztatott technológia, az ABT, azaz antibacterial technology, ami a mosószeres fiók és az ajtó tömítésének cinkionos kezelését takarja a baktériumok és penész távoltartása érdekében. A Smart Dual Spray a mosógépek automatikus tisztítórendszere, amely minden ciklus végén aktiválódik. A készülékek rendelkeznek dobvilágítással is, és természetesen itt sem maradhat el a WiFi kapcsolat, amely a hOn appon keresztül lehetővé teszi, hogy több mint 60 speciális ciklus közül válasszunk és testre szabjuk ezeket, tippeket kapjunk a folteltávolításhoz, tanácsot ad a mosószer ajánlott típusáról és mennyiségéről, valamint karbantartási útmutatót is nyújt. A hOn segítségével folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a hatékonyságot és a fogyasztást, és javaslatokat kaphatunk ezek optimalizálására. Mindezt azzal a lehetőséggel, hogy bármikor, akár az otthonunkon kívül is ellenőrizhetjük a mosási állapotot, és értesítést kapunk, ha a ciklus befejeződött.

Kutatás, termékfejlesztés, partneri együttműködések terén mit tartogat az előttünk álló időszak?

A vállalat célja, hogy hiteles márkanagykövetet igazoljon, aki képes teljes mértékben közvetíteni és visszaadni a márka mögött húzódó gyártói szemléletet. Ez egy igen körültekintő és aprólékos folyamat, amely jelenleg is zajlik. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a legalkalmasabb személyt találjuk meg.

Az okos, WiFi kapcsolattal rendelkező háztartási készülékekben rejlő potenciál kiaknázása kiemelt hangsúlyt fektet a márka. Ezen a területen itthon hatalmas tér van a fejlődésre, a társaság ebben a szegmensben vezető szerepre törekszik. Ehhez már most is olyan egyedi megoldások állnak rendelkezésére, amelyek teljesebbé teszik a felhasználói élményt a háztartási gépek tulajdonosainak.

Milyen szerepe van az olyan tematikus kiállításoknak, szakmai eseményeknek a márka életében?

A tematikus kiállítások és szakmai események komoly szerepet töltenek be a vállalat életében. Ez most különösen azért hangsúlyos, mert egy új márka most „mutatja meg magát először” a hazai piacon. Ez mindig egy nagyon fontos pillanat és esemény bármilyen márka életében. A Konyhakiállítás ráadásul több mindenre ad lehetőséget: a szakmai és a nagyközönség tájékoztatására, a termékek bemutatására, márkánk erősítésére. Az idei Konyhakiállításon való megjelenés tehát mérföldkőnek számít a vállalat életében, hiszen olyan exkluzív, világszínvonalú, a nemzetközi piacon vezető szereplőnek számító termékeket mutatunk most be a hazai vásárlók számára, amelyek - a háztartásigép-piacot tekintve - megkerülhetetlenek.

Légy tanúja a Haier hazai debütálásának a Konyhakiállításon, csatlakozz hozzánk március 3-5. között a Budapest Arénában! Kedvezményes belépőkért látogass el a Jegyek oldalra, további érdekes hírekért és inspirációért pedig az Instagram és Facebook oldalainkra!

BACK
Thank you, you have successfully subscribed to the newsletter!
An error occurred! (0)
Newsletter
Sign up to our newsletter to receive news and firsthand information about the expo
Follow us
Follow us on social media for more news and inspiration.bClick here and get ready for the Kitchen Show with us!


Follow us
Follow us on social media for more news and inspiration.bClick here and get ready for the Kitchen Show with us!