Új és izgalmas trend rúgta be nemrég a nemzetközi a konyhák és influenszerek ajtaját, ami Magyarországon először a Konyhakiállításon mutatkozik be.
A Tik-Tokról indult fridgescaping lényege, hogy a hűtőnket már nem csak kívülről, de belülről is dekoráljuk. Így a hűtőszekrény nem csupán élelmiszertároló lesz, hanem tudatosan megtervezett, vizuálisan is harmonikus tér, sőt, ennél is több: műalkotás, önkifejezés, aminek során alapvetően nem a hűtőbe tartozó, de személyiségükhöz szorosan kapcsolódó tárgyak is bekerülnek az élelmiszerek mellé.
A színes, gondosan válogatott, esztétikus és egészséges élelmiszerek mellé ikonikus design tárgyak is bekerültek, mint például a Verner Panton Flowerpot lámpa, a Bouroullec L’Oiseau galamb vagy a Jasper Morison Rotary tray. A végeredmény egy vizuálisan izgalmas kompozíció, amely arra inspirál, hogy tudatosabban figyeljünk arra, mit fogyasztunk és mivel vesszük körbe magunkat.
Fedezd fel ezt az úttörő trendet elsőként Magyarországon a Femina.hu kiemelt támogatásával, a Culinaris, a Farm2Fork, a Solinfo Group és a Miele közreműködésével!
A Konyhakiállításon debütáló hűtőket Bodrogi Fanni stylist rendezte be lenyűgöző művészi igényességgel.
Regisztrálj, és nyerd meg a 2,5 millió Ft értékű egyedi gyártású konyhabútort az N’Kara Bútor jóvoltából, vagy további értékes nyereményeink egyikét!