VISSZA Hisense intelligens háztartási gépek először Magyarországon

Hisense intelligens háztartási gépek először Magyarországon

Kiállítói szelekció
2024. 01. 24
Hisense intelligens háztartási gépek először Magyarországon

Egyszerűbbé tenni a háztartási gépek kezelését és a lehető legtöbb időt megtakarítani a felhasználóknak – ez volt a Hisense célja a háztartási gépek fejlesztése során. A világ negyedik legnagyobb TV gyártó vállalatának termékei több mint 160 országban és régióban megtalálhatók, tavaly ősszel a kínai vállalatcsoport pedig a magyar piacon is elérhetővé tette a Hisense márka intelligens háztartási gépeit, melyek az idei Konyhakiállításon debütálnak majd.

A képek illusztrációk, a Magyarországon elérhető szortiment az alábbi linken található.

 

Kényelem mindenek felett

A jövő okos háztartási megoldásai már a küszöbön vannak, gondoljunk csak az automata mosószer adagolásra vagy az önmagát diagnosztizáló hűtőkre. Még közel sem mindenki engedte be őket otthonába, viszont egyre jelentősebb érdeklődést mutatunk irántuk. A legnagyobb áttörést a fejlesztésben egyrészt a készülékek öndiagnosztizálási képessége, másrészt az energiahatékonysági törekvések hozhatják el.

„Magyarországon még nem olyan elterjedt az okos háztartási gépek iránti kereslet, de folyamatosan nő az érdeklődés irántuk. Azt látjuk, hogy például a nyugat-európai országok előrébb járnak ebben, ami egyrészt annak köszönhető, hogy a magyarok árérzékenyek, az okos háztartási gépek pedig a prémium szegmensben érhetők el. Másrészt annak, hogy a magyar piacnak mindig több idő kell, hogy átvegye a technológiai újdonságokat.” – mondta Nagy Gábor, a Gorenje-Hisense háztartási nagygépeinek termékmenedzsere. A szakértő hozzátette, tapasztalataik szerint a magyarokat elsősorban a kényelmi funkciók győzik meg, mint például az, hogy a telefonjukban megtalálnak mindent, ami az adott géppel kapcsolatos: a használati utasítást, adatokat, tanácsokat a megfelelő használathoz. 

A képek illusztrációk, a Magyarországon elérhető szortiment az alábbi linken található.

 

Kívül-belül hasznos: érintőképernyős hűtők

A telefonról történő vezérlést a Hisense a ConnectLife ökoszisztéma segítségével biztosítja, amely a gépek műszaki állapotáról is értesítéseket küld a felhasználónak. A hűtők esetében a Smart diagnostic funkció egészíti ki ezt, ugyanis a gép öndiagnosztikai vizsgálatot végez, és minden talált problémát jelez. A Hisense hűtőmodelljeinek további érdekessége, hogy olyan is van, amely 21 hüvelykes, érintőképernyős kijelzővel rendelkezik, azaz tökéletesen alkalmas fotók nézegetésére, receptek keresésére vagy akár üzenőfalként is használható. A modell víztartály helyett közvetlenül a csaphoz csatlakoztatva fél nap alatt akár 2,2 kilogramm jeget is képes előállítani, az élelmiszerleltár funkcióval pedig hozzáadhatunk, elnevezhetünk, sőt, lejárati dátummal is elláthatunk ételeket a maximális komfort érdekében.

Környezetkímélő takarékosság: mosószert adagoló mosógép

A Hisense új mosó- és szárítógépeinek különlegessége az AutoDose funkció. Az automatikus mosószeradagolás technológiája lehetővé teszi, hogy a készülék az előre beállított szennyezettségi foknak és a ruhatöltet súlyának megfelelően automatikusan adagolja a mosószert, ami azt jelenti, hogy havonta körülbelül csupán egyszer kell feltölteni a gépet. A ConnectLife alkalmazásban folyamatosan nyomon lehet követni a mosószer szintjét és a felhasznált energiamennyiséget, a programok személyre szabhatók és kedvencként elmenthetők.

A képek illusztrációk, a Magyarországon elérhető szortiment az alábbi linken található.

 

Az okosotthonok térnyerése

„Számtalan okoseszköz létezik a világban, a háztartási gépektől kezdve az intelligens öntözőrendszerekig. Bár minden háztartási eszköz okosra cserélése egyelőre még a jövő zenéje, apránként érdemes megismerkedni az újdonságokkal. Ilyenkor olyan okos eszközt válasszunk, ami növeli a kényelmi szintünket, javítja az energiafelhasználásunkat és a működtetése sem haladja meg a család informatikai képességeit” (Pintér Róbert, a Corvinus Egyetem adjunktusa, információs társadalom kutatója)

Ugyan az okosotthon-rendszerben jelenleg a szórakoztató elektronikai cikkek, valamint a biztonsággal és az egészséggel kapcsolatos gépek élveznek előnyt a magyar felhasználók körében, a közeljövőben várhatóan a háztartási gépek is integrálódnak. 

Hatékonyságnöveléssel a fenntarthatóságért

A Hisense szakértői szerint a készülékek okosításában nagy lehetőségek rejlenek, amit a gyártók folyamatosan kutatnak. Az egyik legnagyobb áttörés az lehet, ha a gépek műszaki állapotáról még pontosabb kép adható: ez a prediktív karbantartás, vagyis az, hogy az okoskészülékek monitorozzák magukat, és ha változást érzékelnek, azonnal jelzik a szerviznek, még akkor is, ha abban a pillanatban tökéletesen működnek. A fejlesztések célja az energiahatékonyság fokozása, hiszen az ökológiai lábnyom csökkentése kiemelten fontos ebben a szektorban is, így például mosógépek esetében továbbra is a mosási hatékonyság növelése áll majd a középpontban.

A képek illusztrációk, a Magyarországon elérhető szortiment az alábbi linken található.

 

Ne maradj le a Hisense premierről: gyere el március 1-3. között a Konyhakiállításra és próbáld ki elsőként az újdonságokat! Addig is csatlakozz a hivatalos Facebook eseményhez és kövess minket Instagramon, ahol az eseményig hasznos és inspiráló tartalmakkal jelentkezünk!

VISSZA
Köszönjük, sikeresen feliratkoztál a hírlevélre!
Hiba történt (0)
Hírlevél
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értesülj elsőként a kiállítást érintő hírekről és információkról!
Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!


Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!