VISSZA Oscar-díjas kávé

Oscar-díjas kávé

Kiállítói szelekció
2021. 11. 19
Oscar-díjas kávé

Az olasz De’Longhi a minőségi kávézás élményének ikonikus képviselője. 1974-es alapítása óta a márka számos területen letette névjegyét, az elektromos radiátoroktól kezdve a párátlanítókig, mára azonban nevük eggyé vált a professzionális kávékészítéssel, és az otthonokat meghódító automata kávégépek forradalmával. Több mint négy évtized alatt a De’Longhi megtanulta, hogyan fordítsa ügyfelei igényeit a praktikum és a lenyűgöző design nyelvére, idén pedig egy nem mindennapi márkanagykövettel lépnek a következő szintre. Hogy pontosan kiről van szó, és miért pont ő rá esett a választás, azt a továbbiakban megtudhatod!

Több mint száz év telt el azóta, hogy a De’Longhi család létrehozta első műhelyét Treviso városában, a nevüket viselő márka pedig 1974 óta valósítja meg a vállalat mottójában megfogalmazott víziót: különlegessé varázsolni a hétköznapi pillanatokat. Bár a De’Longhi név hallatán az emberek többsége egyből egy utánozhatatlan illatú, krémes textúrájú kávéra asszociál, a gyártó az otthoni élet számos aspektusára nyújtott már újszerű és az iparágban úttörőnek bizonyuló megoldást. Ilyen például a márka egyik klasszikusának számító Pinguino hordozható légkondicionáló, de a házimunkát megkönnyítő forradalmi kisgépek legalább annyira meghatározzák a De’Longhi múltját és jelenét, mint konyhai eszközeik.

Ami viszont minden De’Longhi terméket összeköt, az a praktikum és a modern formatervezés sorsdöntő találkozása, mely az évtizedek során az olasz designkultúra legjavát költöztette a vásárlók otthonába. A letisztult vonások és a fém csillogásának párosa olyan termékeket eredményez, amelyek bármilyen térben magukra irányítják a figyelmet. Ezek közül is kiemelkednek a De’Longhi márkaidentitását meghatározó és minden konyha ékkövét jelentő otthoni kávégépek.

A De’Longhi változatos kávégépei működésben különbözhetnek, de szellemiségben annál inkább közel állnak egymáshoz. A gyártó ugyanis egy jól meghatározott céllal készíti minden egyes készülékét, ez pedig az egyéni igényekre szabható, autentikus kávézási élmény megteremtése. Legyen szó a könnyen kezelhető, automata Magnifica, PrimaDonna és Maestosa gépekről, vagy az olasz stílus csúcsát jelentő manuális készülékekről, a De’Longhi hosszú évtizedek tapasztalatát összpontosította legmodernebb termékei megtervezése során, ezzel biztosítva, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes gépet - és a tökéletes kávét. Ez a De’Longhi minőség, amely a márka idei nagyszabású nemzetközi kampányának is fókusza, s amelyben a kávé szerelmesei a De’Longhi új, filmbe illő márkanagykövetét is megismerhetik: Brad Pittet.

“A De’Longhi az elmúlt évek alatt rendkívüli növekedést tapasztalt, amiben központi szerepe volt az otthoni felhasználásra gyártott automata kávéfőzőknek” - mondja Massimo Garavaglia, a cég vezérigazgatója. “Meggyőződésünk, hogy Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet. Hitelesen mutatja be és képviseli a márkát globális szinten. Nagykövetünk a De’Longhi szellemiség megtestesítője: merész és nemzetközi, ugyanakkor szofisztikált és elegáns.”

https://www.youtube.com/watch?v=xFijeOXI6PM

A kampányfilm egy Hollywood-i mozi hangulatát idézi, nem véletlenül, hiszen az Oscar-díjas főszereplő mellett a Kaliforniai álom szintén Oscar-díjas készítői, Linus Sandgren operatőr, Justin Hurwitz zeneszerző és Damien Chazelle filmrendező dolgoztak újra együtt, hogy megragadják a De’Longhi életérzést. A történetben Brad Pitt egy napjából látunk hangulatos pillanatképeket. Kávébab vásárlása reggel. Motorozás Los Angeles útjain. Egy gyors megálló a benzinkúton. A napi rutint felölelő jelenetek a sokunk által jól ismert érzést elevenítik meg: a hazaérkezés vágyát. A teendők után célba érünk, hogy egy tökéletes pillanatot megragadva pihenjünk meg egy csésze kávé vagy cappuccino mellett.

A film emlékezetes képi világa és tartalma hitelesen képviseli a De’Longhi filozófiáját. A gyökereit megtartó vállalat tipikus olasz szenvedéllyel ragaszkodik a harmóniához és az eleganciához. Elér, majd túlmegy a sztereotípiákon, és hozzáférhető az egész világon. Brad Pitt világszerte szólítja meg mindazokat, akik hozzá hasonlóan rajonganak a művészetekért, a jó designért és elkötelezett hívei a környezettudatos gondolkodásnak. A márka nagykövete egyszerre ikonikus és autentikus. Csakúgy, mint a De’Longhi.

A 2022-es év a konyhák ünnepével indul. Csatlakozz hozzánk február 25-27. között a Konyhakiállításon, és ugorj fejest a modern bútortervezés, az okos otthoni megoldások és a legkülönlegesebb konyhai technológiák színes és változatos felhozatalába. Találkozzunk a Budapest Arénában!

VISSZA
Köszönjük, sikeresen feliratkoztál a hírlevélre!
Hiba történt (0)
Hírlevél
Iratkozz fel hírlevelünkre, és értesülj elsőként a kiállítást érintő hírekről és információkról!
Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!


Kövess minket!
Érdekes és szórakoztató tartalmakért kövess minket social média felületeinken is! Kattints, és hangolódj az eseményre velünk!