Az olasz De’Longhi a minőségi kávézás élményének ikonikus képviselője. 1974-es alapítása óta a márka számos területen letette névjegyét, az elektromos radiátoroktól kezdve a párátlanítókig, mára azonban nevük eggyé vált a professzionális kávékészítéssel, és az otthonokat meghódító automata kávégépek forradalmával. Több mint négy évtized alatt a De’Longhi megtanulta, hogyan fordítsa ügyfelei igényeit a praktikum és a lenyűgöző design nyelvére, idén pedig egy nem mindennapi márkanagykövettel lépnek a következő szintre. Hogy pontosan kiről van szó, és miért pont ő rá esett a választás, azt a továbbiakban megtudhatod!
Több mint száz év telt el azóta, hogy a De’Longhi család létrehozta első műhelyét Treviso városában, a nevüket viselő márka pedig 1974 óta valósítja meg a vállalat mottójában megfogalmazott víziót: különlegessé varázsolni a hétköznapi pillanatokat. Bár a De’Longhi név hallatán az emberek többsége egyből egy utánozhatatlan illatú, krémes textúrájú kávéra asszociál, a gyártó az otthoni élet számos aspektusára nyújtott már újszerű és az iparágban úttörőnek bizonyuló megoldást. Ilyen például a márka egyik klasszikusának számító Pinguino hordozható légkondicionáló, de a házimunkát megkönnyítő forradalmi kisgépek legalább annyira meghatározzák a De’Longhi múltját és jelenét, mint konyhai eszközeik.
Ami viszont minden De’Longhi terméket összeköt, az a praktikum és a modern formatervezés sorsdöntő találkozása, mely az évtizedek során az olasz designkultúra legjavát költöztette a vásárlók otthonába. A letisztult vonások és a fém csillogásának párosa olyan termékeket eredményez, amelyek bármilyen térben magukra irányítják a figyelmet. Ezek közül is kiemelkednek a De’Longhi márkaidentitását meghatározó és minden konyha ékkövét jelentő otthoni kávégépek.
A De’Longhi változatos kávégépei működésben különbözhetnek, de szellemiségben annál inkább közel állnak egymáshoz. A gyártó ugyanis egy jól meghatározott céllal készíti minden egyes készülékét, ez pedig az egyéni igényekre szabható, autentikus kávézási élmény megteremtése. Legyen szó a könnyen kezelhető, automata Magnifica, PrimaDonna és Maestosa gépekről, vagy az olasz stílus csúcsát jelentő manuális készülékekről, a De’Longhi hosszú évtizedek tapasztalatát összpontosította legmodernebb termékei megtervezése során, ezzel biztosítva, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes gépet - és a tökéletes kávét. Ez a De’Longhi minőség, amely a márka idei nagyszabású nemzetközi kampányának is fókusza, s amelyben a kávé szerelmesei a De’Longhi új, filmbe illő márkanagykövetét is megismerhetik: Brad Pittet.
“A De’Longhi az elmúlt évek alatt rendkívüli növekedést tapasztalt, amiben központi szerepe volt az otthoni felhasználásra gyártott automata kávéfőzőknek” - mondja Massimo Garavaglia, a cég vezérigazgatója. “Meggyőződésünk, hogy Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet. Hitelesen mutatja be és képviseli a márkát globális szinten. Nagykövetünk a De’Longhi szellemiség megtestesítője: merész és nemzetközi, ugyanakkor szofisztikált és elegáns.”
A kampányfilm egy Hollywood-i mozi hangulatát idézi, nem véletlenül, hiszen az Oscar-díjas főszereplő mellett a Kaliforniai álom szintén Oscar-díjas készítői, Linus Sandgren operatőr, Justin Hurwitz zeneszerző és Damien Chazelle filmrendező dolgoztak újra együtt, hogy megragadják a De’Longhi életérzést. A történetben Brad Pitt egy napjából látunk hangulatos pillanatképeket. Kávébab vásárlása reggel. Motorozás Los Angeles útjain. Egy gyors megálló a benzinkúton. A napi rutint felölelő jelenetek a sokunk által jól ismert érzést elevenítik meg: a hazaérkezés vágyát. A teendők után célba érünk, hogy egy tökéletes pillanatot megragadva pihenjünk meg egy csésze kávé vagy cappuccino mellett.
A film emlékezetes képi világa és tartalma hitelesen képviseli a De’Longhi filozófiáját. A gyökereit megtartó vállalat tipikus olasz szenvedéllyel ragaszkodik a harmóniához és az eleganciához. Elér, majd túlmegy a sztereotípiákon, és hozzáférhető az egész világon. Brad Pitt világszerte szólítja meg mindazokat, akik hozzá hasonlóan rajonganak a művészetekért, a jó designért és elkötelezett hívei a környezettudatos gondolkodásnak. A márka nagykövete egyszerre ikonikus és autentikus. Csakúgy, mint a De’Longhi.
A 2022-es év a konyhák ünnepével indul. Csatlakozz hozzánk február 25-27. között a Konyhakiállításon, és ugorj fejest a modern bútortervezés, az okos otthoni megoldások és a legkülönlegesebb konyhai technológiák színes és változatos felhozatalába. Találkozzunk a Budapest Arénában!